Kūno priežiūra 

Yra 41 prekės(-ių).
puslapyje
Rodoma 1 - 12 iš 41 dalykų
Kūno priežiūra

Kūno priežiūra.

                Kodėl kai kurios moterys iki elegantiško amžiaus išlaiko „deivės kūną“, priversdamos pavydėti drėkintos ir gražios odos, o kitos greitai praranda savo pozicijas kovoje dėl jaunystės? Ar viskas susiję su brangia ir kokybiška kosmetologų priežiūra? Žinoma, ne be jo, bet tie patys grožio srities ekspertai patikina, k...

Kūno priežiūra.

                Kodėl kai kurios moterys iki elegantiško amžiaus išlaiko „deivės kūną“, priversdamos pavydėti drėkintos ir gražios odos, o kitos greitai praranda savo pozicijas kovoje dėl jaunystės? Ar viskas susiję su brangia ir kokybiška kosmetologų priežiūra? Žinoma, ne be jo, bet tie patys grožio srities ekspertai patikina, kad pati moteris gali daug nuveikti, kad išliktų jauna ir gerai prižiūrima. Be to, jų rekomendacijos yra paprastos, svarbiausia yra reguliariai jas įgyvendinti.

Kaip prižiūrėti kūno odą? Atminkite, kad saulė yra daugiau priešas nei draugas. Niekada neikite į paplūdimį ar atvirą saulę be kūno priežiūros priemonių saugančių nuo saulės spindulių poveikio. Atsargiai rinkitės apsaugą su SPF koeficientu. Atnaujinkite jį pagal poreikį. Ir jei jūs negalite nesideginti, tada pasirinkite laiką, kai saulė vis dar švelni: ryte arba vakare.

Kūno priežiūrai svarbus viskas, atminkite dušas yra geriau nei vonia. Maudymasis, be abejo, yra vienas geriausių būdų atsipalaiduoti, tačiau kosmetologai nerekomenduoja jo vartoti ilgiau nei 20 minučių. Tuo pačiu metu jie pataria nenaudoti karšto, geriau rinktis šiltą vandenį. Ir tikrai nebus naudinga, jei išsimaudysite labai karštoje vonioje su jūros druska. Šis derinys beveik akimirksniu sukelia odos perdžiūvimą. Idealus variantas vis dar yra kontrastinis dušas. Išmeskite kietus rankšluosčius. Mitas, kad šveitimas kietais rankšluosčiais po dušo skatina kraujo apytaką, todėl celiulito prevencija iš dalies yra tiesa, tačiau gydytojai vis tiek rekomenduoja šveisti atliekant vandens procedūras. Tačiau valymo procesas turėtų būti atsargus. Švelniai paglostykite kojas, krūtinę, rankas rankšluosčiu. Netrinkite odos, kol ji visiškai neišsausės.

Rinkitės tinkamas kūno priežiūros priemones. Kasdien drėkinkite odą. Kremą ar aliejų reikia tepti iškart nuvalius rankšluosčiu. Tai atkurs epidermio hidrolipidinę plėvelę. Ir atminkite, kad hidratacija reikalinga visų tipų odai.

Principo: daugiau vandens - švaresnės odos - niekas neatšaukė. Reguliarus sportas ir masažas. Nieko neprisideda prie gero limfinės sistemos veikimo, raiščių judėjimo ir kraujagyslių sveikatos, kaip reguliarus masažas. Ir jei masažo seansas vyks po treniruotės, kūnas dar ne kartą jums padėkos! Atminkite, kad po 30 metų moteris kasmet praranda iki 3–4 kg raumenų masės, kurią pakeičia riebalinis audinys, todėl sporto salė turės būti įtraukta į jūsų savaitės tvarkaraštį.

                Tačiau išvaizda yra toli gražu ne vienintelė priežastis, kodėl turėtumėte rūpintis savo kūno oda ne mažiau nei veido. Pirma, jis apsaugo jus nuo cheminių ir mechaninių veiksnių, ultravioletinės spinduliuotės, mikrobų ir drėgmės praradimo. Antra, oda kontroliuoja termoreguliaciją kūne dėl šilumos išsiskyrimo ir prakaito išgarinimo. Trečia, ji užsiima vandens-druskos metabolizmu. Ketvirta, ji pašalina toksinus ir „chemiją“, kurią gaunate iš maisto ir vaistų. Oda kaupia kraują, odoje kaupiasi vitaminas D ir hormonai ir ji yra atsakinga už jūsų imunitetą. Beje, tik dėl iš anksto nustatytos epidermio funkcijos galite pajusti daiktus liečiant ir atitraukdami rankas nuo karštų daiktų, kai nervų galūnės siunčia jums skausmo signalą. Jūs suprantate save: jei nekreipiate reikiamo dėmesio ir nuolat tinkamai prižiūrite savo kūno „apvalkalą“, rizikuojate ne tik grožiu, bet ir sveikata.

                Kam nors gali skambėti neįprastai, tačiau kūno priežiūros srityje būtent prausikliai nusipelno didžiausio dėmesio. Daugelis iš mūsų esame įpratę pasirinkti dušo gelį pagal jo kvapą (ar pakuotės patrauklumą), įvertindami tai kaip svarbiausią produkto savybę, o jo sudėtis ar kitos savybės yra nereikšmingos. Tai nėra visai teisingas požiūris, ir mes paaiškinsime, kodėl. Su retomis išimtimis, prekybos centrų dušo prausikliuose yra agresyvių aktyviųjų paviršiaus medžiagų, kurios gali nuplauti natūralų odos apsauginį barjerą - dėl to sudirgusi ir perdžiūvusi oda tampa be lipidų. Tokiu atveju, net jei naudojate kūno kremą, gali būti sunku atkurti odos barjerą. Tačiau paaiškinkime dar vieną dalyką: dušo želė, praturtinta vitaminais ir turinti drėkinamųjų kompleksų, yra nenaudinga odai drėkinti, nes norint sudrėkinti odą produktas turi likti ant odos, o dušo želė yra produktas, kurį nuplauname. Todėl atkreipkite dėmesį, valymo priemonė iš principo negali drėkinti odos, tačiau ji neturėtų jos sausinti. Tinkamas valymas bus būtent tai - subtilus.

Svarbi kūno priežiūros dalis – drėkinimas. Bet kuris, net ne pats brangiausias kūno kremas namuose, veiks efektyviai, jei jį naudosite kiekvieną kartą po dušo ir nedelsdami patepsite ant šlapio kūno. Tai svarbu, nes kremo pagalba mes sukuriame odos barjerą, kuris neleidžia išgaruoti į odą absorbuoto vandens.

Labai dažnai šiuolaikinės moterys naudoja vienintelį gydymo būdą - veido priežiūrą, pamiršdamos apie kūno priežiūrą. Tačiau teisingai parinkti metodai ir priemonės, skirti rūpintis kūno oda, padės ilgą laiką pamiršti apie bet kokias problemas: sausumą, dirginimą, lupimąsi ir kitas problemas.

Mūsų odos ląstelių sudėtis yra tokia, kad tinkamai, reguliariai prižiūrint, ji ilgą laiką išliks patraukli, elastinga ir aksominė. Reikia tik suprasti, kaip organizuoti kūno priežiūrą, kad kiekviena manipuliacija būtų naudinga. Jei jums patinka vakarais maudytis, tada atkreipkite dėmesį į vandens temperatūrą ir procedūros trukmę. Ekspertai rekomenduoja 15 minučių pasilepinti ne aukštesniame kaip 37 laipsnių vandenyje: pajusite visišką atsipalaidavimą, priversite kūną atsipalaiduoti ir apsaugosite drėgmę odos ląstelėse. Kartu su šilta vonia labai naudingos įvairios kūno priežiūros priemonės: žolelių nuovirai, aliejai, vonios putos, vaistažolių ir druskos bombos bei aromatinė gydomoji druska. Tiesiog išsirinkite įrankį, tinkantį jūsų odos tipui.  Ryte geriausia naudoti lengvas emulsijas ar drėkinančius kūno losjonus, o vakarais - tankesnės konsistencijos kremus, turinčius aktyvesnį poveikį, pavyzdžiui, kūno sviestą. Sausa oda bus dėkinga už maitinamą kūno kremą ar kūno aliejų, o riebią odą geriau tepti lengvais losjonais ir drėkinamuoju pieneliu. Kasdienę kūno priežiūrą reikia skiesti SPA procedūromis. Pavyzdžiui, puikus pasirinkimas yra apsilankymas saunoje ar pirtyje. Poilsis, atsipalaidavimas pirtyje užtikrins geriausią toksinų išsiskyrimą iš odos, pagerins medžiagų apykaitą, išvalys jūsų poras ir normalizuos negyvų ląstelių eksfoliaciją.

Tinkama kūno priežiūra padės išsaugoti odos elastingumą, spindesį ir sveiką išvaizdą.

 

 

Daugiau