PREKIŲ GRĄŽINIMO FORMA
Prekių grąžinimo forma pridedama kartu su užsakymu.
Jeigu prie užsakymo neradote pridėtos prekių grąžinimo formos, infomuokite mus el. paštu: info@komoda.lt ir grąžinimo formą Jums atsiųsime į Jūsų el. paštą.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
GRĄŽINIMAS
- Grąžinimo terminas yra 20 dienų nuo prekės/ių gavimo datos.
- Grąžinama prekė turi būti išsiųsta tvarkingoje ir nepažeistoje pakuotėje. (Pvz: naudojant vokus arba siuntinių dėžutes)
- Grąžinamos prekės turi būti nesugadintos, nenaudotos ir nepraradusios prekinės išvaizdos, bei su visomis prie prekės pritvirtintomis etiketėmis.
- Užpildytą grąžinimo formą kartu su prekėmis rekomenduojame siųsti registruota siunta paštu adresu: Mainų g. 6-305 kab., LT94101 Klaipėda.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Visas prekės grąžinimo išlaidas apmoka siuntėjas ir jos nėra grąžinamos gavėjo.
- Prekes taip pat galite grąžinti, bet kurios siuntų pristaymo tarnybos kurjeriu nurodant pristatymo adresą: Mainų g. 6-305 kab., LT94101 Klaipėda. Prekės nėra grąžinamos į paštomatus.
- Pinigų grąžinimas atliekamas per 14 darbo dienų nuo prekės gavimo datos ir apie tai, kad grąžintos prekės gautos Jus informavus el. paštu.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
SVARBI INFORMACIJA: Jeigu užsakytos prekės Jus pasiekė apgadintos, brokuotos, išteptos ar neatitinkančios aprašyme nurodytos informacijos prašome mus informuoti telefonu: +370 651 00101 arba el. paštu: info@komoda.lt
Tokiu atveju mes geranoriškai ir operatyviai sprendžiame iškilusias problemas kliento naudai, taip pat Jums atsiųsime DPD kurjerį paimti prekę/es ir Jums tai nieko nekainuos.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
PREKĖS NĖRA KEIČIAMOS.