Fitnesas, aerobika, joga 

Yra 5 prekės(-ių).
Rodoma 1 - 5 iš 5 dalykų
Fitnesas, aerobika, joga

Fitnesas, aerobika, joga.

                Treniruotės namuose turi daug privalumų: nereikia niekur vykti ar važiuoti, nereikia prisitaikyti prie tvarkaraščio ir mokėti už papildomas kūno rengybos klubo paslaugas. Tačiau namuose daug sunkiau priversti save tikrai pradėti sporto pamokas ir baigti numatytą programą. Norint rasti jėgų atsisakyti ser...

Fitnesas, aerobika, joga.

                Treniruotės namuose turi daug privalumų: nereikia niekur vykti ar važiuoti, nereikia prisitaikyti prie tvarkaraščio ir mokėti už papildomas kūno rengybos klubo paslaugas. Tačiau namuose daug sunkiau priversti save tikrai pradėti sporto pamokas ir baigti numatytą programą. Norint rasti jėgų atsisakyti serialų ar pradėti treniruotis atlikus visus namų ruošos darbus, reikia stiprios motyvacijos. Tai reiškia, kad jūs turite labai gerai suprasti, kodėl nusprendėte sportuoti. Užduokite sau šį klausimą ir atsakymą galite užsirašyti ant popieriaus lapo. Jūs turite turėti rimtą priežastį, kitaip susitaikyti su sąžine bus labai lengva. Pvz., Šiandien esate pavargę nuo darbo, o kriauklėje laukia neplautų indų kalnas, tokiu būdu galite atidėlioti suplanuotas treniruotes vis kitai ir kitai dienai. Sudarykite tvarkaraštį, ir ne tik treniruotėms. Pabandykite suplanuoti savo kasdienes pareigas ir rūpesčius taip, kad sportui būtų palikta reikiamo laiko. Treniruotės pagal liekančio principą - kai tai padarysi atlikęs visus darbus - nieko nepavadinsi. Taip pat svarbu nepersistengti ir tinkamai įvertinti savo jėgas. Kiekvieną dieną sunkiai mankštintis, atlikti pratimus, kurie nėra skirti jūsų lygiui, yra kelias į nusivylimą ir nuovargį. Taigi pradėkite palaipsniui. Švelniai pradžiai pakanka nedidelio krūvio ryte ir trumpos jogos vakare.

Jei sportas yra skausmingas, varginantis ir be džiaugsmo, jokia motyvacija nepadės. Jei jums nepatinka pritūpimai, nesikoncentruokite į juos. Pasirinkite tai, kas suteiks malonumo, ar tai būtų fitnesas, aerobika ar joga, ir pradėkite namų sportą laikydamiesi pasirinktos disciplinos.

Kaip žinote, galite treniruotis namuose be papildomos įrangos, atlikdami pratimus pagal savo kūno svorį. Jei norite mesti svorį ir šiek tiek tonizuoti raumenis, galite pasirinkti namų ruošos variantą, nenaudodami papildomų svorį didinančių medžiagų ir plėstuvų. Tai ypač pasakytina apie kardio treniruotes, kurių įgyvendinimui jums reikės tik iš esmės sportbačių. Bet jei nuspręsite rimtai dirbti su savo kūnu, anksčiau ar vėliau iškils klausimas dėl papildomos įrangos, skirtos fitnesui, aerobikai ar jogai, pirkimo. Taigi, kodėl jums reikia įsigyti treniruoklių: Norint sustiprinti raumenis, kūno tonusą ir raumenų masę (be papildomo pasipriešinimo tai padaryti sunku); Siekiant paįvairinti įprastas treniruotes; Siekiant padidinti užsiėmimų efektyvumą; Tam, kad nereikėtų priprasti prie tų pačių pratimų raumenų ir dėl to kristi rezultatai; Tam, kad jums būtų prieinama daugiau naujų įdomių programų

Prieš pereidami prie išsamaus aprašymo, pažiūrėkime apie trumpą treniruoklių apžvalgą, kurios dėka galite šiek tiek suprasti apie namų sporto įrangos įvairovę. Nebūtina, kad iš karto turėtumėte įsigyti visą namų sporto atlikimo įrangos arsenalą. Bet pamažu, susipažinus su naujomis programomis ir treniruočių metodais, norėsis papildyti savo kūno rengybos kampelį. Jei dar nenusprendėte, kurią treniruotę pasirinkti, tuomet rekomenduojame pažiūrėti:

-Svorių apkrova - Į šią įrangos grupę įeina: hanteliai, svarmenys, štanga, medbolas, kojų ir rankų svėrimo medžiagos. Krovinys pateikiamas naudojant papildomą svorį, ir akivaizdu, kad kuo didesnis atsargų svoris, tuo didesnė apkrova. Dažniausia šios grupės įranga yra hanteliai. Treniruotėms namuose galite įsigyti sulankstomą hantelį arba 2–3 poras paprastų hantelių.

-Pasipriešinimo apkrova - Šiai grupei priklauso: plėtikliai, elastinės juostos, kūno rengybos elastinės juostos, guminės kilpos, izotoninis žiedas. Apkrova pateikiama dėl papildomo pasipriešinimo (dažniausiai gumos), ir kuo didesnis gumos tvirtumas, tuo didesnė apkrova. Toks inventorius neužima daug vietos ir yra patogus pasiimti su savimi. Be to, pratimai su plėstuvais ir elastinėmis juostomis yra mažiau traumingi nei atliekant papildomą svorį. Populiariausia šios grupės įranga yra vamzdinis plėtiklis, kūno rengybos guma ir elastinė juosta.

-Atramos apkrova - Šiai treniruoklių grupei priklauso: fitball, laiptelių platformos, kilimas, TRX, BOSU kilpos, sportiniai suolai. Iš esmės ši įrangos kategorija naudojama palaikymui, pratimams komplikuoti ar modifikuoti, pusiausvyrai ir koordinacijai ugdyti.

Sportas namuose yra puiki galimybė išlikti sportiškam ir žymiai sutaupyti laiko ir pinigų! Internetinėse parduotuvėse ar prekyvietėse galite įsigyti begalę jums reikalingų ir pagal porekius pritaikytų priemonių treniruotėms namuose, priklausomai ką pasirinksite – fitnesą, jogą ar aerobiką. Neatidėliokite, pradėkite jau dabar.

Daugiau