PREKIŲ UŽSAKYMAS, PRISIJUNGIMAS.

  • El. parduotuvėje Pirkėjas gali pirkti visą parą, 7 dienas per savaitę.
  • Sutartis pradeda galioti nuo to momento, kai Pirkėjas paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“ ir nurodytų el.pašto adresu gauną automatinį užsakymo patvirtinimo laišką.
  • Pirkėjas pastebėjęs užsakyme klaidą arba norėdamas užsakymą anuliuoti, privalo nedelsdamas susisiekti su www.komoda.lt klientų aptarnavimo skyriumi tel.: +370 65 100 101 el.paštu: info@komoda.lt arba žinute prisijungus prie savo paskyros el.parduotuvėje www.komoda.lt
  • Pirkėjęs turi teisę pasirinkti apsipirkti kaip registruotas pirkėjęs arba atlikti apsipirkimą be registracijos. Išsami informacija apie klientų duomenų saudojimą ir tvarkimą. PRIVATUMO POLITIKA

ATSISKAITYMO TVARKA. (PLAČIAU)

  • Pirkėjas atsiskaito už prekes vienu iš šių būdų:
    Atsiskaitymas internetu per Paysera.lt. - Pasirinkus apmokėjimą per Paysera.lt prie sistemos prisijungiama automatiškai, o užsakovas iš karto mato apmokėjimą.
    Atsiskaitymas per DPD kurjerius - užsisakyti atsiskaitymą per DPD kurjerius galima tik tuomet, kai užsakymas pristatomas Kliento nurodytu adresu. DPD kurjeriui galimas atsiskaitymas grynaisiais pinigais arba bankine kortele.
    Atsisakitymas "KoMarket" parduotuvėje - atsiimant užsakymą parduotuvėje "KoMarket" adresu Mainų g. 6, Klaipėda galimas apmokėjimas TIK grynaisiais pinigais.
    Atsiskaitymas per elektronine bankininkyste.

  • Pasirinkus apmokėjimą per elektroninę bankininkystę arba per Paysera.lt prekės rezervuojamos iš karto po gauto apmokėjimo. Negavus apmokėjimo per 3 darbo dienas užsakymas atšaukiamas prieš tai susisiekus su klientu asmeniškai.

Pardavėjas neatsako už tai, kad el. parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.

PREKIŲ GRĄŽINIMO/KEITIMO TVARKA. (PLAČIAU)

  • Visos prekės pirktos www.KoModa.lt svetainėje yra keičiamos arba grąžinamos per 20d. (Tik atitikus visas sąlygas SĄLYGOS PLAČIAU )
  • Už grąžintas prekes, klientas atgauna visus sumokėtus pinimus (išskyrus pristatymo išlaidas).
  • Jei prekė(ės) grąžintos dėl broko ar el.parduotuvės kaltės, parduotuvė įsipareigja grąžinti visus sumokėtus pinigus įskaitant ir pristatymo išlaidas.
  • Kartu su užsakymų klientas gauna Prekių GRĄŽINIMO formą, tuo atveju jei norėtų prekę(es) grąžinti.
  • Grąžinant prekę(es) reikia užpildyti gautą formą ir išsiūsti adresu: UAB "Komoda" Mainų g. 6-305kab. LT-94101 Klaipėda